Úvod Neprehliadnite vlavo Pomôžte Google opraviť závažnú chybu Play Store pre Slovensko a Česko

Pomôžte Google opraviť závažnú chybu Play Store pre Slovensko a Česko

39

V poslednej dobe sme dostávali čoraz viac a viac sťažností na Google Play Store, kde ste mali problémy pri sťahovaní, či aktualizovaní aplikácií a hier. Na tento problém ste nás upozornili a my sme sa pustili do vyšetrovania. Kontaktovali sme priamo centrálu Google a oni potvrdili, že skutočne majú problém, no nevedia kde je. Ak nám chcete pomôcť vyriešiť túto záhadu, čítajte ďalej.

 Pomohol/a som Google opraviť chybu na Play Store

  • Lucia Mištinová
  • Martina Kouřilová
  • Milan Barilík
  • Viktor Prusák
  • Roman Šedivý
  • Marek Cibira

Od Google nám prišiel email, že aby dokázali vyriešiť tento problém, potrebujú tzv. logy alebo súhrn toho, čo sa deje na zariadení „pod kapotou“. Ak máte daný problém, boli by sme veľmi radi, ak by ste nám taký log poslali. Nižšie je návod ako toho dosiahnuť.

 

Ak máte zariadenia Nexus S alebo Galaxy Nexus, nasledujte tento návod

  • 1. Choďte do nastavení, Možnosti pre vývojárov a zapnite možnosti pre vývojárov, potom zapnite „Ladenie USB“ (na spodku stránky)
  • 2. Stlačte tlačítka pre spustenie nahlásenia chyby. (Galaxy Nexus & Nexus S: Stlačte a držte obidva tlačítka na menenie hlasitosti. Teraz stlačte a drže aj tlačítko na zapnutie telefónu, až kým nezacítite vibráciu. Zhruba po 20 sekundách budete cítiť dvojitú vibráciu a malo by sa objaviť okienko s Gmailom.)
  • 3. Správu pošlite sebe alebo priamo nám na admin@androidportal.sk

 

Návod pre všetky ostatné zariadenia

  • 1. Stiahnite a nainštalujte si aplikáciu aLogCat (odkaz na spodku článku)
  • 2. Otvorte aplikáciu aLogCat
  • 3. Choďte späť na domovskú obrazovku a otvorte Play Store
  • 4. Skúste vytvoriť rovnaký problém aký ste mali pri sťahovaní aplikácie alebo aktualizovaní, kde sa vám nedala žiadna stiahnuť.
  • 5. Po tom ako sa vám aplikácia nebude dať stiahnuť si znovu otvorte aLogCat
  • 6. Počkajte kým sa načíta celý log, niekedy to trvá aj pár minút, potom stlačte Menu > Zdieľať a vyberte Gmail. Log nám pošlite na admin@androidportal.sk

Ak nám pošlete log, tak okrem toho, že pomôžete Google opraviť chybu pre Slovensko a Česko vaše meno uvedieme v tomto článku pod hlavičkou „Pomohol som opraviť Play Store“. Nezabudnite nám preto v emaily uviesť aj vaše meno.

[app]org.jtb.alogcat[/app]