Je to tak, spoločnosť HTC je nútená klesaním zisku zoštíhlovať svoje personálne štruktúry a taktiež aj vymienať vrcholových manažérov, pretože celé fungovanie akejkoľvek spoločnosti je odrazom činností, povahy a riadenia jej manažérov. Na kreslo šéfa marketingového oddelenia HTC sadne Benjamin Ho, ktorý nahradí súčasného CMO (Chief Marketing Officer) Johna Wang. Od Benjamina sa očkáva naozaj vysoký výkon, pretože jeho úlohou, ako šéfa marketingu, bude inovovať produkty tak, aby ich zákazníci preferovali pri rozhodovaní pred kúpou. Taktiež musí vymyslieť poriadnu reklamnú kampaň, aby vnímali ľudia, najmä potencionálni zákazníci, spoločnosť HTC opäť ako jedného z najkvalitnejších a najzaujímavejších výrobcov mobilných zariadení.
Benjamin Ho začne pre HTC pracovať, podľa informácií web stránky AndroidAuthority.com, od ďalšieho mesiaca. Tento človek stojí aj za marketingovou stratégiou taiwanského operátora EarEasTone a vyskúšal si už aj prácu v americkej spoločnosti Motorola, kde pôsobil tiež na pozícii CMO (Chief Marketing Officer), takže má za sebou pomerne zaujímavú prax. Či sa mu podarí vyzdvihnúť HTC vyššie, uvidíme až v novom roku, aké novinky si on a taiwanský výrobca pre nás prichystajú.
Podľa rôznych dohadov to môže znamenať, že sa budú robiť výrazné zmeny v dizajne alebo v hardvéri, či softvéri HTC smartfónov, dočkať sa ale môžeme aj nového HTC tabletu resp. iných mobilných výrobkov, pretože výmena tak vysokopostaveného pracovníka sa vo väčšine prípadov odrazí aj na zmene prístupu a stratégie spoločnosti.
Zdroj + foto: www.androidauthority.com