AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
AplikácieNovinkyTOPTopkyZaujímavosti

Facebook opäť upraví podmienky: Bude predávať vaše meno, fotografie a informácie z profilu

Koncom minulého mesiaca vám na Facebooku pravdepodobne prišlo upozornenie, že spoločnosť chystá mierne zmeny vo svojich podmienkach používania.

Lukáš Zachar
1. decembra 2014 21:46
Lukáš Zachar
Zdieľať
Zdieľať

[dropcap size=small]K[/dropcap]oncom minulého mesiaca vám na Facebooku pravdepodobne prišlo upozornenie, že spoločnosť chystá mierne zmeny vo svojich podmienkach používania. Upravené podmienky si môžete prečítať na tomto odkaze, zatiaľ čo aktuálne podmienky, ktoré budú už čoskoro minulosťou na tomto odkaze.

Cieľom nových podmienok používania je stručnejší a jednoduchší text, lepšie nastavenie zobrazovania reklám a ďalšie veci, ktoré sa týkajú predovšetkým amerického trhu.

Na predaj: Vaše meno, fotky a informácie

Mnohých ale zaujal bod číslo 9 – O reklame a inom komerčnom obsahu poskytovanom alebo rozšírenom prostredníctvom lokality Facebook. V ňom Facebook uvádza, že tým, že používate jeho služby má právo predať vaše meno, fotografiu a verejné informácie reklamným partnerom za účelom zobrazovania lepšie optimalizovanej reklamy.

fb-pravidla
Facebook má právo predať vaše fotky a informácie

Znie to teda celkom strašidelne, že? Podobné zbieranie informácie však robí napríklad aj Google, ktorý vám vďaka tomu zobrazí čo najlepšie cielené reklamy. Facebook vašu aktivitu na Facebooku, napríklad zdieľanie určitého produktu, povedzme Galaxy Note 4, môže vyhodnotiť a túto informáciu ponúknuť svojim reklamným partnerom. Tí si vo svojej reklamnej kampani nastavia zobrazovania reklamy len tým ľuďom, ktorí hovorili, resp. zdieľali niečo o Galaxy Note 4.

Berte to teda ako inteligentnú reklamu, ktorá je v mnohých smeroch oveľa lepšia než klasická reklama na kanadskú viagru. Každopádne, Facebook, ani ich reklamní partneri k vašim údajom nebudú mať prístup, využité budú len pomocou reklamného systému za účelom lepšieho cielenia kampaní.

Zdroj: Z
Štítky:aplikaciafacebookpodmienkypredavanie udajov
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByLukáš Zachar
Follow:
Lukáš je zakladateľ a šéfredaktor AndroidPortal.sk, ktorý miluje mobilné a desktopové technológie. K Androidu sa dopracoval hneď po tom, ako si kúpil HTC HD2, do ktorého si ihneď nahral vtedy najnovší Android 2.3 Gingerbread. Okrem iného sa rád stará o AndroidPortal.sk po technickej, no hlavne po obsahovej stránke. Kontaktovať ho môžete aj pomocou Google+

Najčítanejšie

Booking má problém: Obľúbenú platformu žaluje 25 krajín EÚ, ceny dovoleniek sa môžu výrazne zmeniť

Lukáš Zachar
3 Min Read

Slovákov zasiahla nová vlna podvodov: Útočníci cez WhatsApp pripravujú ľudí o peniaze, polícia varuje, že škody môžu byť veľké

Lukáš Zachar
3 Min Read

YouTube pritvrdzuje: Platiaci používatelia dostanú viac reklám, Google priznáva, že potrebuje peniaze

Lukáš Zachar
3 Min Read

MIMORIADNE varovanie: Slovákov zasiahla masívna vlna útokov, hackeri využívajú dôveryhodnú službu od Google

Lukáš Zachar
3 Min Read

Môže sa vám páčiť

Aplikácie

MIMORIADNE varovanie: Obávaný vírus Crocodilus útočí na smartfóny Slovákov, oklamané sú už stovky ľudí

3 Min Read
Aplikácie

Nová umelá inteligencia desí aj odborníkov: Model od Anthropic vie klamať, intrigovať a dokonca vydierať ľudí

4 Min Read
Aplikácie

POZOR: YouTube končí na obľúbených smartfónoch, tisíce Slovákov stratia prístup k populárnej aplikácii (ZOZNAM zariadení)

4 Min Read
Novinky

Koniec zdieľania čísla: WhatsApp prichádza s novinkou, ktorá poteší každého používateľa

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?