AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
4kaNovinkyOperátoriSWANTlačová správaZaujímavostiZaujímavosti

4ka: Kvôli čomu ľudia najčastejšie volajú na zákaznícku linku?

Operátori Zákaznickej linky 950 obslúžili za prvé štyri mesiace fungovania štvrtého mobilného operátora desiatky tisíc hovorov. Ľudia najčastejšie volali na zákaznícku linku v utorok medzi 15-16 hodinou.

Eva Cimbálková
5. februára 2016 15:37
Eva Cimbálková
Zdieľať
4ka
Zdieľať

Operátori Zákaznickej linky 950 obslúžili za prvé štyri mesiace fungovania štvrtého mobilného operátora desiatky tisíc hovorov. Ľudia najčastejšie volali na zákaznícku linku v utorok medzi 15-16 hodinou. Najviac ich zaujímalo aktuálne produktové portfólio, spôsob ako si preniesť číslo či nastavenie dát. Mnohí zavolali len preto, aby vyjadrili sympatie spôsobu, akým nastúpil štvrtý mobilný operátor na trh. Rušno bolo aj na on-line chate.

 „Oddelenie starostlivosti o zákazníka vybavuje denne stovky hovorov od našich súčasných, ale aj potenciálnych zákazníkov, ktorí nám volajú primárne kvôli tomu, aby získali informácie o našich produktoch a službách. Vzhľadom na tento veľký záujem zo strany zákazníkov zvažujeme spustiť predaj našich služieb aj prostredníctvom zákazníckej linky. Čiže záujemca si bude vedieť priamo cez telefón objednať službu alebo produkt, ktorý mu následne doručí kuriér podobným spôsobom ako pri objednávke cez e-shop,“ hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a.s., Peter Helexa.

Zákaznícka linka 950 za prvé tri mesiace poskytla zákazníkom odpovede najčastejšie v týchto 3 oblastiach:

1. Produkty 4ky:

Zákazníci sa na operátorov najčastejšie obracali s otázkami ohľadne kúpy SIM karty, mobilných telefónov či aktivácie služieb.

NEWSBYTE
Dôchodkový systém na pokraji kolapsu: Slovensko čakajú neľahké časy, každý by mal byť pripravený na zmeny

Dôchodkový systém na pokraji kolapsu: Slovensko čakajú neľahké časy, každý by mal byť pripravený na zmeny

Nové pravidlá šokujú: Za obyčajnú fotku hrozí pokuta 1 150 € a strata mobilu, týka sa to aj Slovákov

Nové pravidlá šokujú: Za obyčajnú fotku hrozí pokuta 1 150 € a strata mobilu, týka sa to aj Slovákov

Štát prekvapil motoristov: Intervaly STK sa ZMENILI, motorkári ušetria čas aj peniaze

Štát prekvapil motoristov: Intervaly STK sa ZMENILI, motorkári ušetria čas aj peniaze

Dôchodkový systém na pokraji kolapsu: Slovensko čakajú neľahké časy, každý by mal byť pripravený na zmeny
Dôchodkový systém na pokraji kolapsu: Slovensko čakajú neľahké časy, každý by mal byť pripravený na zmeny
Nové pravidlá šokujú: Za obyčajnú fotku hrozí pokuta 1 150 € a strata mobilu, týka sa to aj Slovákov
Nové pravidlá šokujú: Za obyčajnú fotku hrozí pokuta 1 150 € a strata mobilu, týka sa to aj Slovákov
Štát prekvapil motoristov: Intervaly STK sa ZMENILI, motorkári ušetria čas aj peniaze
Štát prekvapil motoristov: Intervaly STK sa ZMENILI, motorkári ušetria čas aj peniaze

2. Prenos telefónneho čísla:

Zhruba štvrtina 4károv prišla k štvrtému operátorovi so svojim pôvodným číslom. Návod na prenos čísla nájdu zákazníci aj na webe www.4ka.sk/prenos-cisla. Navyše už niekoľko dní si môžu zákazníci svoje číslo preniesť aj prostredníctvom e-shopu na 4ka.sk.

3. Dátovanie a signál:

Aktuálne 4ka pokrýva svojou vlastnou LTE mobilnou sieťou už viac ako polovicu obyvateľstva Slovenska a pokrytie neustále rozširuje. Svojim zákazníkom ponúka dátový balík 4G GIGA, za gigabajt dát vo vlastnej sieti operátora na 30 dní zaplatia jedno euro. Pre náročnejších užívateľov je v ponuke aj balík 4G GIGA PLUS za 4 eurá, ktorý umožňuje surfovať po celom Slovensku aj v sieti zmluvného partnera. Dáta si je možné aktivovať prostredníctvom e-shopu, na pobočkách Slovenskej pošty, ale čoraz viac ľudí využíva možnosť aktivácie dátových balíkov aj zaslaním SMS správy v tvare 4G GIGA resp. 4G GIGA PLUS na krátke číslo 950.

Zákaznícka linka

Oddelenie zákazníckej starostlivosti rieši požiadavky zákazníkov aj prostredníctom online chatu, ktorý je dostupný na oficiálnej internetovej stránke operátora www.4ka.sk. Celkovo bolo takto obslúžených takmer 6-tisíc zákazníkov. Pracovníci zákazníckej linky vybavili aj vyše 4-tisíc požiadaviek cez kontaktné formuláre 4ky. Operátor sa snaží ísť s dobou a v rámci možností vybavuje žiadosti a otázky aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook.

Najviac informácií o 4ke si však zákazníci zisťujú na pobočkách Slovenskej pošty, ktorá je hlavným distribučným kanálom operátora. Celkovo na nich od jeho štartu vybavili viac ako 47-tisíc žiadostí. Ľudia sa najviac pýtali na podrobnosti ohľadom prenosu telefóneho čísla. Zákazníkov zaujímali aj informácie o rôznych benefitoch.

Štvorkári môžu volať na Zákaznícku linku cez skrátené číslo 950 a zákazníci iných operátorov cez dlhý tvar 0950 950 950. Na toto číslo sa zákazník dovolá aj keď už nemá žiaden kredit. Rovnako bezplatne sa dostane aj na web operátora 4ka.sk, kde si ho môže dobiť. Surfovanie na webe operátora v prípade nulového kreditu nie je spoplatnené.

„Počet on-line chatov a telefonátov na zákaznícku linku neustále rastie, pretože rastie záujem zákazníkov o naše služby. Zároveň sa prostredníctvom týchto komunikačných kanálov pýtame našich zákazníkov, čo potrebujú, čo ich zaujíma, aby naše ponuky boli inšpirované ľuďmi,“ hovorí Peter Helexa. Ako dodáva, práve prostredníctvom oddelenia starostlivosti o zákazníka dostáva vedenie SWAN Mobile-u zaujímavé podnety, ktoré reflektuje aj v rozvojových plánoch na tento rok. „Veď vlani takto vznikol náš dátový balík 4G GIGA PLUS. Bol reakciou na časté dopyty našich dátujúcich zákazníkov.“

Štítky:4kastatistikazakaznicizakaznicka linka
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByEva Cimbálková
Follow:
Študentka marketingu, milovníčka radu Galaxy Note a gramatiky. Evka je neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu.

Najčítanejšie

Banky na Slovensku v KRÍZE: MASÍVNE zatváranie pobočiek a prepúšťanie. Čo nás čaká?

Lukáš Zachar
3 Min Read

EUROPA mení pravidlá: Vodičák s neobmedzenou platnosťou KONČÍ, prichádzajú digitálne vodičské preukazy

Lukáš Zachar
3 Min Read

Samsung Galaxy S25 FE prichádza: revolučná AI, špičkový hardvér a dostupná CENA (čo všetko ponúka?)

Lukáš Zachar
4 Min Read

Slováci majú JEDINEČNÚ šancu ako ušetriť STOVKY eur: Toto sa nemusí opakovať (PREHĽAD)

Lukáš Zachar
5 Min Read

Môže sa vám páčiť

Návody

Poľsko zaviedlo tvrdý ZÁKAZ: Za túto nevedomú chybu zaplatíte až 1 150 €! Turisti v ohrození

3 Min Read
Aplikácie

Učitelia sa musia pripraviť: AI bude od roku 2026/2027 povinnou súčasťou škôl, ide o veľkú zmenu

3 Min Read
Elektromobilita

Praha zakazuje elektrické kolobežky: Prví jazdci už dostali pokuty, väčšina o tom netušila

3 Min Read
Novinky

Revolúcia v upratovaní: Roborock Saros 10R mení pravidlá hry, no má to svoju cenu

5 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?