AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyO2OperátoriTlačová správaZaujímavostiZaujímavosti

Najlepším poskytovateľom zákazníckej skúsenosti za rok 2015 je opäť O2

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Eva Cimbálková
15. marca 2016 12:23
Eva Cimbálková
Zdieľať
Zdieľať

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Spoločnosť DEVELOR Slovakia v spolupráci s materskou firmou pripravila už druhý Celonárodný prieskum zákazníckej skúsenosti. V rámci prieskumu  sme sa pýtali na názor zákazníkov a zároveň realizovali kvantitatívny prieskum s manažérmi firiem. Prieskum realizovaný na reprezentatívnej vzorke 1000 obyvateľov ukazuje, koho možno považovať za víťaza, a ktoré spoločnosti poskytujú dlhodobú výnimočnú zákaznícku skúsenosť z pohľadu slovenských zákazníkov. Na základe výsledkov je možné konštatovať, že reprezentatívna vzorka obyvateľov si myslí, že práve O2 vynaložilo v roku 2015 najväčšie úsilie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Ocenenie si osobne prevzal marketingový riaditeľ spoločnosti, Igor Tóth, na medzinárodnej konferencii venovanej zákazníckej skúsenosti  “International Customer Experience Conference.“

Martin Kunc, riaditeľ spoločnosti DEVELOR Slovakia s.r.o. sa vyjadril k výsledkom prieskumu: „Firma je schopná prekonať očakávania zákazníka a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť len s plne angažovanými zamestnancami. Výstupom tohto je, že zákazník nie je len spokojný, ale má aj emočné naviazanie na firmu a aktívne odporúča jej služby alebo produkty svojim známym.“

NEWSBYTE
Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?

Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?

Štát schválil rozpočet, ktorý zasiahne každú domácnosť: Pripravte sa na nové výdavky, klesne aj kvalita služieb

Štát schválil rozpočet, ktorý zasiahne každú domácnosť: Pripravte sa na nové výdavky, klesne aj kvalita služieb

Zlomový moment pre Slovensko: Od roku 2028 bez ruského plynu, očakávajte vyššie ceny a neistotu

Zlomový moment pre Slovensko: Od roku 2028 bez ruského plynu, očakávajte vyššie ceny a neistotu

Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?
Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?
Štát schválil rozpočet, ktorý zasiahne každú domácnosť: Pripravte sa na nové výdavky, klesne aj kvalita služieb
Štát schválil rozpočet, ktorý zasiahne každú domácnosť: Pripravte sa na nové výdavky, klesne aj kvalita služieb
Zlomový moment pre Slovensko: Od roku 2028 bez ruského plynu, očakávajte vyššie ceny a neistotu
Zlomový moment pre Slovensko: Od roku 2028 bez ruského plynu, očakávajte vyššie ceny a neistotu

Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2, si ocenenie prevzal s týmito slovami: „Ocenenie si veľmi vážime a preberáme ho so silným pocitom ďalšieho záväzku. Zákaznícka spokojnosť je totiž pre nás v O2 dlhodobo alfou a omegou všetkého čo robíme. V komunikácii sme otvorení, nemáme problém ospravedlniť sa, neustále prinášame kvalitné služby, ktoré zákazníci reálne využijú a v tomto nepoľavujeme. Myslím, že práve túto konzistenciu naši zákazníci oceňujú. Vedia, že čo povieme platí a vedia, že #nikdyneprestaneme.”

Ocenenie pre najlepšieho poskytovateľa zákazníckej skúsenosti

Ocenenie odovzdáva spoločnosť DEVELOR od roku 2014 spoločnostiam, ktoré získajú najlepšie umiestnenie v Celonárodnom prieskume zákazníckej skúsenosti. Za rok 2014 sa víťazom taktiež stala spoločnosť O2.

obr
Zľava: Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 a Martin Kunc, riaditeľ Develor Slovensko
Štítky:2015najlepšío2poskytovateltlacova spravazakaznici
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByEva Cimbálková
Follow:
Študentka marketingu, milovníčka radu Galaxy Note a gramatiky. Evka je neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu.

Najčítanejšie

Globálny výpadok internetu: Milióny používateľov bez obľúbených stránok a aplikácií (čo sa deje)

Lukáš Zachar
3 Min Read

Vianoce 2025: Orange prekvapil balíčkami a DÁTOVÝMI bonusmi, prichádza aj RECYKLAČNÁ revolúcia

Lukáš Zachar
4 Min Read

Nebezpečný trend valcuje internet: Slováci zdieľajú svoje fotky, no ohrozujú vlastné súkromie

Lukáš Zachar
3 Min Read

Revolúcia v doprave: Viedni hrozia prísne pravidlá, v centre MAXIMÁLNE 30 minút alebo pokuta

Lukáš Zachar
3 Min Read

Môže sa vám páčiť

Novinky

EÚ mení pravidlá pre nabíjačky: USB-C bude povinné, nabíjanie už nebude ako predtým

3 Min Read
Aplikácie

Messenger a WhatsApp končia: Desktopové aplikácie už nebudú fungovať, čo robiť?

3 Min Read
Novinky

Revolúcia v nositeľnej technológii: Google Pixel Watch 4 prekonali očakávania, ale majú aj muchy

4 Min Read
Elektromobilita

Autá bez vodičov v uliciach Londýna: Revolučná zmena, ktorá môže doraziť aj na Slovensko

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?