AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyO2OperátoriTlačová správaZaujímavostiZaujímavosti

Najlepším poskytovateľom zákazníckej skúsenosti za rok 2015 je opäť O2

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Eva Cimbálková
15. marca 2016 12:23
Eva Cimbálková
Zdieľať
Zdieľať

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Spoločnosť DEVELOR Slovakia v spolupráci s materskou firmou pripravila už druhý Celonárodný prieskum zákazníckej skúsenosti. V rámci prieskumu  sme sa pýtali na názor zákazníkov a zároveň realizovali kvantitatívny prieskum s manažérmi firiem. Prieskum realizovaný na reprezentatívnej vzorke 1000 obyvateľov ukazuje, koho možno považovať za víťaza, a ktoré spoločnosti poskytujú dlhodobú výnimočnú zákaznícku skúsenosť z pohľadu slovenských zákazníkov. Na základe výsledkov je možné konštatovať, že reprezentatívna vzorka obyvateľov si myslí, že práve O2 vynaložilo v roku 2015 najväčšie úsilie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Ocenenie si osobne prevzal marketingový riaditeľ spoločnosti, Igor Tóth, na medzinárodnej konferencii venovanej zákazníckej skúsenosti  “International Customer Experience Conference.“

Martin Kunc, riaditeľ spoločnosti DEVELOR Slovakia s.r.o. sa vyjadril k výsledkom prieskumu: „Firma je schopná prekonať očakávania zákazníka a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť len s plne angažovanými zamestnancami. Výstupom tohto je, že zákazník nie je len spokojný, ale má aj emočné naviazanie na firmu a aktívne odporúča jej služby alebo produkty svojim známym.“

NEWSBYTE
Vodiči, POZOR: Poisťovne vám môžu vyplatiť stovky eur navyše, stačí vedieť, ako na to

Vodiči, POZOR: Poisťovne vám môžu vyplatiť stovky eur navyše, stačí vedieť, ako na to

Praha zasiahla: Nový zákaz na známej ulici, kolobežkárov čakajú pokuty až 80 eur

Praha zasiahla: Nový zákaz na známej ulici, kolobežkárov čakajú pokuty až 80 eur

Tankovanie nebude ako predtým: Od roku 2027 čaká Slovákov nepríjemný cenový skok na čerpacích staniciach

Tankovanie nebude ako predtým: Od roku 2027 čaká Slovákov nepríjemný cenový skok na čerpacích staniciach

Vodiči, POZOR: Poisťovne vám môžu vyplatiť stovky eur navyše, stačí vedieť, ako na to
Vodiči, POZOR: Poisťovne vám môžu vyplatiť stovky eur navyše, stačí vedieť, ako na to
Praha zasiahla: Nový zákaz na známej ulici, kolobežkárov čakajú pokuty až 80 eur
Praha zasiahla: Nový zákaz na známej ulici, kolobežkárov čakajú pokuty až 80 eur
Tankovanie nebude ako predtým: Od roku 2027 čaká Slovákov nepríjemný cenový skok na čerpacích staniciach
Tankovanie nebude ako predtým: Od roku 2027 čaká Slovákov nepríjemný cenový skok na čerpacích staniciach

Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2, si ocenenie prevzal s týmito slovami: „Ocenenie si veľmi vážime a preberáme ho so silným pocitom ďalšieho záväzku. Zákaznícka spokojnosť je totiž pre nás v O2 dlhodobo alfou a omegou všetkého čo robíme. V komunikácii sme otvorení, nemáme problém ospravedlniť sa, neustále prinášame kvalitné služby, ktoré zákazníci reálne využijú a v tomto nepoľavujeme. Myslím, že práve túto konzistenciu naši zákazníci oceňujú. Vedia, že čo povieme platí a vedia, že #nikdyneprestaneme.”

Ocenenie pre najlepšieho poskytovateľa zákazníckej skúsenosti

Ocenenie odovzdáva spoločnosť DEVELOR od roku 2014 spoločnostiam, ktoré získajú najlepšie umiestnenie v Celonárodnom prieskume zákazníckej skúsenosti. Za rok 2014 sa víťazom taktiež stala spoločnosť O2.

obr
Zľava: Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 a Martin Kunc, riaditeľ Develor Slovensko
Štítky:2015najlepšío2poskytovateltlacova spravazakaznici
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByEva Cimbálková
Follow:
Študentka marketingu, milovníčka radu Galaxy Note a gramatiky. Evka je neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu.

Najčítanejšie

Kuriózny incident s kuriérom: Firma ukončila spoluprácu po videu, ktoré pobúrilo verejnosť (čo sa stalo)

Lukáš Zachar
2 Min Read

RTVS v problémoch: Skončila ĎALŠIA obľúbená relácia, humor vo verejnom éteri môže zaniknúť

Lukáš Zachar
3 Min Read

Banky na Slovensku v KRÍZE: MASÍVNE zatváranie pobočiek a prepúšťanie. Čo nás čaká?

Lukáš Zachar
3 Min Read

Samsung Galaxy S25 FE prichádza: revolučná AI, špičkový hardvér a dostupná CENA (čo všetko ponúka?)

Lukáš Zachar
4 Min Read

Môže sa vám páčiť

Elektromobilita

Praha zakazuje elektrické kolobežky: Prví jazdci už dostali pokuty, väčšina o tom netušila

3 Min Read
Elektromobilita

EUROPA mení pravidlá: Vodičák s neobmedzenou platnosťou KONČÍ, prichádzajú digitálne vodičské preukazy

3 Min Read
Novinky

Slováci majú JEDINEČNÚ šancu ako ušetriť STOVKY eur: Toto sa nemusí opakovať (PREHĽAD)

5 Min Read
Novinky

Revolúcia v upratovaní: Roborock Saros 10R mení pravidlá hry, no má to svoju cenu

5 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?