AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyO2OperátoriTlačová správaZaujímavostiZaujímavosti

Najlepším poskytovateľom zákazníckej skúsenosti za rok 2015 je opäť O2

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Eva Cimbálková
15. marca 2016 12:23
Eva Cimbálková
Zdieľať
Zdieľať

V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

Spoločnosť DEVELOR Slovakia v spolupráci s materskou firmou pripravila už druhý Celonárodný prieskum zákazníckej skúsenosti. V rámci prieskumu  sme sa pýtali na názor zákazníkov a zároveň realizovali kvantitatívny prieskum s manažérmi firiem. Prieskum realizovaný na reprezentatívnej vzorke 1000 obyvateľov ukazuje, koho možno považovať za víťaza, a ktoré spoločnosti poskytujú dlhodobú výnimočnú zákaznícku skúsenosť z pohľadu slovenských zákazníkov. Na základe výsledkov je možné konštatovať, že reprezentatívna vzorka obyvateľov si myslí, že práve O2 vynaložilo v roku 2015 najväčšie úsilie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Ocenenie si osobne prevzal marketingový riaditeľ spoločnosti, Igor Tóth, na medzinárodnej konferencii venovanej zákazníckej skúsenosti  “International Customer Experience Conference.“

Martin Kunc, riaditeľ spoločnosti DEVELOR Slovakia s.r.o. sa vyjadril k výsledkom prieskumu: „Firma je schopná prekonať očakávania zákazníka a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť len s plne angažovanými zamestnancami. Výstupom tohto je, že zákazník nie je len spokojný, ale má aj emočné naviazanie na firmu a aktívne odporúča jej služby alebo produkty svojim známym.“

NEWSBYTE
Veľká zmena, ktorá sa dotkne každého: Od roku 2026 už bez karty ani krok! Slovenské podnikanie čaká povinná modernizácia

Veľká zmena, ktorá sa dotkne každého: Od roku 2026 už bez karty ani krok! Slovenské podnikanie čaká povinná modernizácia

Apple prepisuje pravidlá hry: Revolučná inteligencia mení všetko, no je naozaj súkromná?

Apple prepisuje pravidlá hry: Revolučná inteligencia mení všetko, no je naozaj súkromná?

Prelomový objav neďaleko Slovenska: Obrovské ložisko ropy a plynu mení pravidlá hry pre celý región

Prelomový objav neďaleko Slovenska: Obrovské ložisko ropy a plynu mení pravidlá hry pre celý región

Veľká zmena, ktorá sa dotkne každého: Od roku 2026 už bez karty ani krok! Slovenské podnikanie čaká povinná modernizácia
Veľká zmena, ktorá sa dotkne každého: Od roku 2026 už bez karty ani krok! Slovenské podnikanie čaká povinná modernizácia
Apple prepisuje pravidlá hry: Revolučná inteligencia mení všetko, no je naozaj súkromná?
Apple prepisuje pravidlá hry: Revolučná inteligencia mení všetko, no je naozaj súkromná?
Prelomový objav neďaleko Slovenska: Obrovské ložisko ropy a plynu mení pravidlá hry pre celý región
Prelomový objav neďaleko Slovenska: Obrovské ložisko ropy a plynu mení pravidlá hry pre celý región

Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2, si ocenenie prevzal s týmito slovami: „Ocenenie si veľmi vážime a preberáme ho so silným pocitom ďalšieho záväzku. Zákaznícka spokojnosť je totiž pre nás v O2 dlhodobo alfou a omegou všetkého čo robíme. V komunikácii sme otvorení, nemáme problém ospravedlniť sa, neustále prinášame kvalitné služby, ktoré zákazníci reálne využijú a v tomto nepoľavujeme. Myslím, že práve túto konzistenciu naši zákazníci oceňujú. Vedia, že čo povieme platí a vedia, že #nikdyneprestaneme.”

Ocenenie pre najlepšieho poskytovateľa zákazníckej skúsenosti

Ocenenie odovzdáva spoločnosť DEVELOR od roku 2014 spoločnostiam, ktoré získajú najlepšie umiestnenie v Celonárodnom prieskume zákazníckej skúsenosti. Za rok 2014 sa víťazom taktiež stala spoločnosť O2.

obr
Zľava: Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 a Martin Kunc, riaditeľ Develor Slovensko
Štítky:2015najlepšío2poskytovateltlacova spravazakaznici
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByEva Cimbálková
Follow:
Študentka marketingu, milovníčka radu Galaxy Note a gramatiky. Evka je neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu.

Najčítanejšie

Slováci môžu sledovať filmy ZADARMO: Na Netflix prichádza KONKURENCIA, ktorú si obľúbite

Lukáš Zachar
3 Min Read

Hodiny smrti už v predaji: Nosiť ich chce veľa ľudí, no odborníci varujú pred možnými následkami

Lukáš Zachar
3 Min Read

iPhone 17 Air prichádza s veľkou slabinou: Výdrž batérie spôsobí používateľom vrásky (čo nás čaká)

Lukáš Zachar
2 Min Read

Obľúbená televízna stanica končí: Slovákov čaká náhrada, ale s OBMEDZENIAMI (čo sa deje)

Lukáš Zachar
3 Min Read

Môže sa vám páčiť

Apple

Apple mení pravidlá hry: Nový systém umelej inteligencie prináša revolúciu v ochrane súkromia používateľov

4 Min Read
Apple

Pohreb inovácií: Skladací iPhone bude prepadák? Apple hrá na istotu a možno za to draho zaplatí

3 Min Read
Novinky

EÚ schválila historický rozpočet: Na obranu a vesmír pôjde rekordných 131 miliárd eur, zmení to budúcnosť bezpečnosti?

3 Min Read
Elektromobilita

EÚ zavádza nové pravidlá: Batérie čaká revolúcia, zmena zasiahne aj Slovákov

3 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?