Orange dnes na svojej tlačovej konferencii predstavil nový smer, ktorým sa chce v nasledujúcich rokoch uberať. Hlavnými témami bola výrazná modernizácia či už infraštruktúry, ako aj samotných služieb či predajní. Operátor chce nielen zlepšiť, ale aj úplne zmeniť spôsob, akým operátori komunikujú so zákazníkmi. Svedčí o tom aj nový web, ktorý už čoskoro spustia na adrese www.orange.sk.
Generálny riaditeľ Orange, Pavol Lančarič, dnes na dôležitej tlačovej konferencii predstavil budúcnosť najväčšieho slovenského operátora. Hneď spočiatku kládol dôraz na to, že komunikácia sa za 20 rokov výrazne zmenila. Súčasťou prezentácie bola aj hŕstka zaujímavých faktov, ako napríklad fakt, že ich zákazník použije svoj smartfón približne 150x denne alebo že na ňom dokopy trávia viac ako 2 hodiny svojho voľného času.
Zaujímavosťou je, že za posledných 19 rokov na Slovensku mobilný internet zaznamenal 1 000 násobné zrýchlenie. Od spustenia komerčnej prevádzky Globtelu, cez EDGE, 3G až po LTE a LTE+. Podľa operátora majú od nich zákazníci nové očakávania, ako napríklad stabilnú kvalitu a dostupnosť služieb v každom čase, kdekoľvek a na všetkých zariadeniach. Nechýbajú ani jednoduché, zrozumiteľné a relevantné služby, teda viac ako len paušál alebo pripojenie na internet.
Plán Orangeu je teda jednoznačný. Do roka 2018, ktorý je podľa dnešnej konferencie akýmsi cieľom pre väčšinu vecí, ktoré si predsavzali, chcú 4G sieťou pokryť 95 % populácie. Dostupnosť LTE+ má už tento rok narásť na 25 % a chýbať nebude ani zdvojnásobenie pokrytia optickou sieťou taktiež do roka 2020.
Inovácia predajní – Smart Store
Do roku 2020 chce Orange premeniť všetky ich predajne na tzv. Smart Store, teda inteligentné obchody. To však nie je všetko. Už tento rok by ich malo byť otvorených 14 až 15. Súčasťou inovácie je taktiež internetový obchod, resp. celý web spoločnosti, vrátane titulky a ponuky služieb. Veľký dôraz bude operátor klásť aj na individuálny prístup k zákazníkom prostredníctvom všetkých kanálov, teda či už osobne, telefonicky alebo cez web.
Nová ponuka paušálov – Flex a Max
Súčasťou novej stratégie sú aj nové paušály, ktoré operátor rozdelil do dvoch základných kategórií – Flex a Max. To znamená, že zoologická ponuka nadobro končí. Dobrou správou je aj fakt, že stávajúci zákazníci môžu migrovať na novú ponuku.
Faktúra ako interaktívna služba
Jednou z najväčších noviniek, ktorú dnes Orange predstavil je aj nová faktúra. Ide o ďalší spôsob, akým chce operátor komunikovať so svojimi zákazníkmi a zlepšiť im tak celkový zážitok z využívania ich služieb. Aj preto si Orange zvolil nový spôsob doručovania faktúr priamo do smartfónov a tabletov s možnosťou okamžitej platby. Viac informácií o takejto faktúre práve zisťujeme.
to vazne este stale niekto na tieto marketingove triky naleti? po vsetkych tych trapnych pokusoch o vtipne a kreativne reklamy, kde uz znasilnili aj latinaka a po dvoch dnoch sa uz ani na jednu neda vydrzat pozerat. nova ponuka, novy web, titulka, takze vlastne len obycajny redizajn, na ktory si najali zas niekoho dalsieho. a zakaznikovi to vlastne neprinasa nic revolucne ani potrebne. a v roku 2020 uz mozno bude mat to, o com oni basnia, aj niekto iny (mozno nie). okrem toho neviem, aku cast klientely tvoria starsi ludia, ale ti budu zo vsetkych tychto smart somarin, ktorymi sa nam stale snazi niekto povedat, ze my sme tupci, zmateni. a mladi si uz tiez budu vediet vyberat. myslim, ze sa nas to nedotkne opat nicim inym, ako este masivnejsimi reklamami s hlupou prvoplanovou pointou v telke a vsade inde. marketing orangu mi pripomina, ako pisali family guya v south parku :D
Však na tom nie je nič zlé, Pasha Ban :D
marketing je to čo predáva (novy web, titulka, takze vlastne len obycajny redizajn – áno, je :D )
Zase inovacia predajni ? Vsak ved toto robia pravidelne snad kazdy rok …
Tupci idu prerabat predajne… miesto toho mohli dat konecne normalne datove baliky nie ze za 20 euro mam 1 Gb v dnesnej dobe to precerpam za 3 dni ked sa nebudem obmedzovat…
Ved toto keď sa najskôr nepozru co ponukaju za aké ceny ľudia sa im nato vyseru v o2 dobijem 2Gb dát za 3€ a co nespotrebujem ešte mi aj prenesu a u nich som mal navýšenie dát o 1Gb za 6€ :-OO a to ešte nechcite vedieť co som platil skoro za nič…Predajne môžu mať aj zo zlata a sľubovať modré z neba ale ked su dráhy tak len prostrednik mi stačí ukázať :-)
Oni inovujú a ty ako blbec zaplať za 500MB = 30€, v tom orange sa museli zblázniť, z roka na rok to speje niekam…..
našiel som niečo ako Payless.sk. Ale neviem nájsť, ako fungujú (ako získavajú tie výsledky? tajné info zvnútra?), ale vyzerá to, že je to konečne „kvalitný nástroj“ na umravnenie našich roztopašných operátorov :D
Blik cvak skoro ich trklo ja platím faktúry cez mobil pol roka už na Telekom a co teraz sú najlepšie happy l a m iné by som už nechcel