AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyVýrobcoviaVýrobcoviaZaujímavostiZaujímavosti

Viac ako 98% cestujúcich chce Uber používať aj naďalej

Vôbec po prvýkrát sa Uber v Bratislave rozhodol opýtať používateľov aplikácie na ich názor. Viac ako 2800 opýtaných odpovedalo v priebehu mája na rôzne otázky týkajúce sa fungovania Uber, definovalo svoju spokojnosť s aplikáciou a praktickým použitím, zdieľalo svoje skúsenosti i názory.

Tlačová správa
28. júna 2016 12:29
Tlačová správa
Zdieľať
Zdieľať

Vôbec po prvýkrát sa Uber v Bratislave rozhodol opýtať používateľov aplikácie na ich názor. Viac ako 2800 opýtaných odpovedalo v priebehu mája na rôzne otázky týkajúce sa fungovania Uber, definovalo svoju spokojnosť s aplikáciou a praktickým použitím, zdieľalo svoje skúsenosti i názory.

V účasti na prieskume dominovali muži, bolo ich až 72,9% a nadpolovičné zastúpenie (51,6%) v prieskume mala veková skupina 25-34 rokov. Zaujímavou informáciou tiež je, že až 63,3% cestujúcich má ukončené vysokoškolské vzdelanie a viac ako polovica (54,2%) cestujúcich je nezadaných. Uber ako jednu z alternatív osobnej prepravy najčastejšie využívajú strední manažéri (27,6%), nasledujú administratívni pracovníci (20,9%), súkromní podnikatelia (19%) a top manažéri (6,1%).

Viac ako jedna tretina cestujúcich (36%), ktorí sa zúčastnili na prieskume uviedla, že Uber využila už viac ako desaťkrát a 40,8% účastníkov prieskumu uviedlo, že Uber po prvýkrát využili pred viac ako šiestimi mesiacmi. Viac ako 60% účastníkov prieskumu využíva Uber 1-3 razy za mesiac, čo znamená, že táto skupina patrí medzi pravidelných používateľov aplikácie. Opäť sa potvrdilo, že najväčšiu váhu v rozhodovaní u zákazníka má pozitívna referencia od priateľov – viac ako 41% účastníkov prieskumu sa totiž o Uber dozvedelo od svojich priateľov. V prieskume Uber zistil aj tri najčastejšie dôvody, prečo ho cestujúci začali používať. Patrí medzi ne predovšetkým bezhotovostná platba (78,1%), jednoduchá objednávka pomocou aplikácie na smartfóne (77,3%) a nižšie ceny ako pri tradičných formách prepravy (64,4%). Zaujímavým zistením je, že 42% cestujúcich nevyužíva iné objednávkové spôsoby prepravy odkedy využíva Uber a viac ako 42% ich využíva menej často.

NEWSBYTE
EÚ schválila NOVÉ pravidlá: Týkajú sa všetkých, spotrebitelia budú mať väčšie práva (čo sa mení)

EÚ schválila NOVÉ pravidlá: Týkajú sa všetkých, spotrebitelia budú mať väčšie práva (čo sa mení)

Slovensku hrozí ENERGETICKÁ kríza: Bez týchto opatrení príde ešte väčší chaos

Slovensku hrozí ENERGETICKÁ kríza: Bez týchto opatrení príde ešte väčší chaos

SpaceX a Amazon v nečakanom spojenectve: Budúcnosť internetu z vesmíru získava nový rozmer

SpaceX a Amazon v nečakanom spojenectve: Budúcnosť internetu z vesmíru získava nový rozmer

EÚ schválila NOVÉ pravidlá: Týkajú sa všetkých, spotrebitelia budú mať väčšie práva (čo sa mení)
EÚ schválila NOVÉ pravidlá: Týkajú sa všetkých, spotrebitelia budú mať väčšie práva (čo sa mení)
Slovensku hrozí ENERGETICKÁ kríza: Bez týchto opatrení príde ešte väčší chaos
Slovensku hrozí ENERGETICKÁ kríza: Bez týchto opatrení príde ešte väčší chaos
SpaceX a Amazon v nečakanom spojenectve: Budúcnosť internetu z vesmíru získava nový rozmer
SpaceX a Amazon v nečakanom spojenectve: Budúcnosť internetu z vesmíru získava nový rozmer

Za tri najsilnejšie stránky Uber cestujúci označili jednoduché objednávanie cez aplikáciu na smartfóne (80,6%), bezhotovostnú platbu (77,1%) a nízke ceny (57,6%). Cestujúci využívajú Uber, keď vedia, že budú piť alkohol (68,6%) a s cieľom dostať sa jednoducho na rôzne podujatia (64,8%). Uber teda využívajú ako plnohodnotnú alternatívu k iným formám prepravy na objednávku. Až 74,2% cestujúcich využíva Uber počas pracovných dní a zároveň počas víkendov. Viac ako dve tretiny (67%) cestujúcich využíva Uber večer a 44,9% využíva Uber na jazdy s partnerom.

© Uber / Shutterstock /
© Uber / Shutterstock /

Až 95,6% cestujúcich je spokojných s cestovaním a tiež s partnerskými vodičmi Uber, ako aj so samotnou aplikáciou a 98,2% účastníkov prieskumu chce Uber využívať aj v budúcnosti. 99,6% cestujúcich by odporučilo Uber svojim priateľom a viac ako 83% si myslí, že je dobré alebo veľmi dobré, že Uber v Bratislave funguje.

V rámci aplikácie Uber funguje aj sofistikovaný spôsob hodnotenia cestujúceho i vodiča po každej jazde. Na základe hodnotení získavajú používatelia aplikácie rating, čo do celého systému vnáša prvok neustáleho zlepšovania kvality. Partnerskí vodiči na Slovensku majú dlhodobo priemerný rating na úrovni približne 4,83, čo je aj z medzinárodného pohľadu úspech.

Za necelý rok svojho pôsobenia na slovenskom trhu má Uber už viac ako 30-tisíc registrovaných cestujúcich. Uber je postavený na jednoduchom princípe – stlačením tlačidla na smartfóne si môžete objednať vozidlo a v priebehu niekoľkých minút byť na ceste do vášho cieľa. Uber je spôsob ako získať spoľahlivú a cenovo dostupnú prepravu. Na konci jazdy prebehne bezhotovostná platba, čo je jednoduché a bezpečné pre obe strany – partnerského vodiča i cestujúceho. To, čo túto službu robí tak populárnou medzi užívateľmi je práve jej spoľahlivosť.

Aj počas relatívne krátkeho pôsobenia v Bratislave podporuje Uber s veľkým úspechom u používateľov aplikácie množstvo miestnych iniciatív, ktoré sú pre komunitu a obyvateľov dôležité. Dal napríklad Bratislavčanom a návštevníkom mesta oživením tradície Propelera opäť príležitosť previezť sa na druhú stranu Dunaja, v akcii UberGIVING zozbieral šatstvo pre ľudí v núdzi, či po prvý raz zrealizoval vo svete populárne UberMAČIATKA. Počas jedného dňa v tejto akcii našlo nový domov 25% mačiatok, ktoré si ľudia objednali a používatelia aplikácie zároveň finančne pomohli Slovenskej aliancii na ochranu zvierat. Začiatkom tohto roka Uber v Bratislave v spolupráci so Slovenskou potravinovou bankou zorganizoval zbierku Daruj jedlo a vyzbieral pol tony potravín pre potrebných. Nedávno v rámci celoeurópskej aktivity UberPITCH dal príležitosť mladým podnikateľom zo Slovenska, ktorí svoje podnikateľské nápady mohli prezentovať renomovaným investorom. So svojimi cestujúcimi je Uber pri každej dôležitej príležitosti – napríklad počas volieb, na deň matiek, či Valentína.

Štítky:cestujuciotazkyspokojnostuber
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print

Najčítanejšie

Máte tento telefón? Android 16 nevyjde na stovky modelov, majitelia SÚ SKLAMANÍ

Lukáš Zachar
3 Min Read

Dátum je odhalený: Apple už čoskoro predstaví nové iPhony 17, jeden model vyvoláva veľké očakávania

Lukáš Zachar
4 Min Read

Nebezpečný malvér ohrozuje Android zariadenia: Používatelia prichádzajú o citlivé údaje (čo sa deje)

Lukáš Zachar
3 Min Read

Veľká rana pre Slovensko: IT gigant prepúšťa 150 ľudí, doplatia na to zamestnanci

Lukáš Zachar
2 Min Read

Môže sa vám páčiť

Novinky

SpaceX prekvapuje: Pomohlo Amazonu s jeho projektom, napriek tomu, že ide o priameho konkurenta

3 Min Read
Novinky

Problémy pre majiteľov Xiaomi: Telefóny sa samé reštartujú a strácajú dáta, firma čelí veľkej kritike

3 Min Read
Aplikácie

Odhalili ZRANITEĽNOSŤ v umelej inteligencii: Phishingové útoky môžu manipulovať vaše dáta, ohrození sú aj Slováci

3 Min Read
Návody

Gmail vás môže stáť peniaze: Jednoduché kroky, ako si ZADARMO uvoľniť gigabajty úložiska a vyhnúť sa problémom

3 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?