AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
4kaAktuálneNovinkyOperátori

4ka oficiálne predstavila Moju zónu a balíček TO.10. Ponúka 10 GB, 100 minút a 100 SMS za 10 eur

Dve horúce novinky od slovenského mobilného operátora 4KA. Nový výhodný balíček a zákaznícka online zóna s bohatou funkcionalitou.

Matúš Moravčík
19. septembra 2016 17:36
Matúš Moravčík
Zdieľať
Zdieľať

Najpokrokovejší a zároveň najmladší slovenský mobilný operátor dnes na tlačovej konferencii odhalil podrobnosti týkajúce sa už niekoľko dní známeho datacentrického balíčka, prostredníctvom ktorého chce pokryť čoraz väčší dopyt po dátach. Svetlo sveta ale uzrela aj Moja zóna, čo je vlastne online miesto pre zákazníkov s množstvom užitočných funkcií na zlepšenie používateľských skúseností.

Doterajšia ponuka 4ky sa dnes oficiálne rozrástla o nový, cenovo výhodný dátový balíček TO.10 spolu s automatickou obnovou, ktorý obsahuje 10 GB vo vlastnej sieti, 100 voľných minút aj 100 krátkych textových správ v celej Európskej únii. Jeho cena je rovných 10 eur a doba trvania 30 dní, po ktorých je automaticky aktivovaný ďalší balíček. Pokiaľ sa ale dáta minú skôr, TO.10 operátor obnoví (aj niekoľkokrát za jeden mesiac) po ich prečerpaní.

Po prečerpaní predplatených minút sú k dispozícii hovory, pri ktorých platí bežná cena, teda 4 centy za jednu načatú minútu. Na čísla 4ky voláme po uplynutí tretej minúty úplne zadarmo. Prvotná aktivácia prebieha buď klasickým spôsobom, čiže odoslaním SMS alebo na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty. Pre aktiváciu balíčka odošlite bezplatnú SMS s textom „TO.10“ na telefónne číslo 950. V prípade dočasného alebo časovo neobmedzeného zastavenia automatickej obnovy zmeňte iba text v správe, a to na „TO.10 STOP„. Súčasné dáta, minúty aj SMS zostanú bez akejkoľvek zmeny.

4 2 3„Ak dnes ešte naši konkurenti bazírujú na klasických hlasových balíkoch z 90. rokov, znamená to, že nesledujú trh alebo im je záujem zákazníka ukradnutý. Len za ostatných šesť mesiacov sa priemerná spotreba našich dátujúcich zákazníkov zdvojnásobila a neustále rastie, a bude ešte naďalej rásť. Podľa prieskumov, ktoré sme si dali urobiť, ale aj z celosvetových trendov vidíme, že mladí, a nielen tí, dnes už netelefonujú a neposielajú klasické SMS. Naopak, omnoho viac už začínajú využívať na komunikáciu aplikácie ako Facebook Messenger, Snapchat, Instagram, Twitter, Viber či WhatsApp, ktoré využívajú rýchle dáta v mobile a tým pádom umožňujú nepomerne bohatšiu komunikáciu. Ľudia skrátka chcú a potrebujú byť totálne online,“ prezradil výkonný riaditeľ spoločnosti SWAN Mobile, Martin Mosný.

Moja zóna

Ďalšia novinka Moja zóna, čo je vlastne nový zákaznícky portál na webe operátora s nutnosťou dodatočnej registrácie cez e-mail, poskytuje možnosť aktivovať jednorázové, pravidelné či automatické dobitie kreditu cez platobnú kartu, ktorú vie portál dokonca i uložiť na zabezpečenie komfortu pri opätovnom použití (napríklad pravidelná či automatická obnova). Citlivé dáta však nie sú zbierané a ani uchovávané priamo mobilným operátorom, ale bankou, s ktorou 4ka spolupracuje. Moja zóna ponúka okrem iného i prehľadnú kontrolu spotreby vrátane zobrazenia zostávajúceho kreditu a doklady o dobíjaní kreditu na jedno alebo viacero telefónnych čísiel.

Rozdiel medzi pravidelným a automatickým dobíjaním kreditu spočíva v tom, že prvé menované kredit automaticky navýši v zákazníkom stanovený termín, napríklad 15. deň v každom jednom mesiaci. Automatické riešenie dobije kredit vždy, ak ho zákazník minie, respektíve dosiahne kritickú hodnotu (50 centov alebo 1 euro). Samozrejme, funkcionalita portálu zahŕňa stanovenie limitov, takže sa nestane, že by nám o pár dní zostala na účte nula.

„Ak si u nás zákazník nastaví pravidelnú alebo automatickú obnovu kreditu prostredníctvom platobnej karty online cez Moju zónu, už sa mu nestane, že kredit v neočakávaných momentoch a na neočakávaných miestach vyčerpá a on zostane odrezaný od našich služieb. Za každé zrealizované pravidelné alebo automatické dobitie kreditu zákazníkovi vystavíme aj zjednodušený daňový doklad, dostupný online v Mojej zóne, kde sú pre zákazníka pohodlne dostupné aj informácie o mesačnej spotrebe služieb a aktivovaných balíkoch. Myslíme si, že náš prístup je lepší ako klasická platba na faktúru, ktorú zvyknú niektorí zákazníci napríklad niekde založiť. A čo je tiež dôležité, automatické dobitie i Moja zóna sú dostupné pre všetkých zákazníkov Mojej 4ky, bez ohľadu na to, či sa rozhodnú využívať balík TO.10 alebo nie,“ uviedol na margo uvedenia noviniek Peter Halexa.

Štítky:4kabalicekmoja zonanovinkaTO.10web
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByMatúš Moravčík
Follow:
wat

Najčítanejšie

Booking má problém: Obľúbenú platformu žaluje 25 krajín EÚ, ceny dovoleniek sa môžu výrazne zmeniť

Lukáš Zachar
3 Min Read

Slovákov zasiahla nová vlna podvodov: Útočníci cez WhatsApp pripravujú ľudí o peniaze, polícia varuje, že škody môžu byť veľké

Lukáš Zachar
3 Min Read

YouTube pritvrdzuje: Platiaci používatelia dostanú viac reklám, Google priznáva, že potrebuje peniaze

Lukáš Zachar
3 Min Read

MIMORIADNE varovanie: Slovákov zasiahla masívna vlna útokov, hackeri využívajú dôveryhodnú službu od Google

Lukáš Zachar
3 Min Read

Môže sa vám páčiť

Aplikácie

MIMORIADNE varovanie: Obávaný vírus Crocodilus útočí na smartfóny Slovákov, oklamané sú už stovky ľudí

3 Min Read
Aplikácie

Nová umelá inteligencia desí aj odborníkov: Model od Anthropic vie klamať, intrigovať a dokonca vydierať ľudí

4 Min Read
Aplikácie

POZOR: YouTube končí na obľúbených smartfónoch, tisíce Slovákov stratia prístup k populárnej aplikácii (ZOZNAM zariadení)

4 Min Read
Novinky

Koniec zdieľania čísla: WhatsApp prichádza s novinkou, ktorá poteší každého používateľa

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?