AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyTlačová správaVýrobcoviaVýrobcoviaZaujímavostiZaujímavosti

Slováci najviac klikajú na reklamy kozmetiky a liekov

Najvyššie CTR majú na Slovensku reklamy z oblasti kozmetiky (1,57 %) a liekov (1,40 %). Hodnota CTR pre reklamné bannery za prvý polrok 2016 sa medziročne zvýšila z 0,52 % na 0,66 % a je vďaka tomu jednou z vyšších v regióne CEE a najvyššia zo štátov V4. Tieto dáta prináša správa AdMonitor od spoločnosti Gemius.

Tlačová správa
25. novembra 2016 10:04
Tlačová správa
Zdieľať
Zdieľať

Najvyššie CTR majú na Slovensku reklamy z oblasti kozmetiky (1,57 %) a liekov (1,40 %). Hodnota CTR pre reklamné bannery za prvý polrok 2016 sa medziročne zvýšila z 0,52 % na 0,66 % a je vďaka tomu jednou z vyšších v regióne CEE a najvyššia zo štátov V4. Tieto dáta prináša správa AdMonitor od spoločnosti Gemius.

Správa gemiusAdMonitor prináša informácie o trendoch v online reklame v 13 štátoch regiónu CEE (Česká republika, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Slovinsko, Chorvátsko, Moldavsko, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajina) a Turecku v prvej polovici tohto roka. Jedná sa predovšetkým o demografické údaje užívateľov oslovených reklamou, najpoužívanejšie reklamné formáty, prístup k reklame z jednotlivých zariadení či CTR pre jednotlivé štáty, zariadenia a segmenty trhu a mnoho ďalších.

gemius_graf
Priemerná miera prekliku v jednotlivých štátoch regiónu CEE a Turecku

Priemerná miera prekliku je najvyššia na tabletoch a dosahuje 0,7 % pre klasické bannery a 2,45 % pre rich media bannery. Z výsledkov výskumu vyplýva, že viac ako štvrtina všetkých impresií sa v meraných slovenských kampaniach zobrazuje skupine užívateľov vo veku 25-34 rokov, títo užívatelia tiež najviac klikajú na reklamu (22 %). Najmenej klikajú na reklamu užívatelia vo veku 55-69 rokov (17 %), zatiaľ čo napríklad v Českej republike bol v prípade tejto skupiny zaznamenaný vysoký podiel kliknutí (27 %).

70 % všetkých kliknutí na reklamu pochádza z klasických počítačov (pre porovnanie: napríklad v ČR je to 64 % a v Maďarsku iba 58 %), avšak podiel kliknutí z mobilných zariadení je na vzostupe: z mobilných telefónov je generovaná už takmer pätina a z tabletov 11 %. Najviac impresií na mobilných zariadeniach majú v slovenských kampaniach odvetvia Šport a turistika, Lieky a Jedlo a nápoje.

Štítky:gemiuskozmetikaliekyreklamytlacova spravavyskum
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print

Najčítanejšie

Booking má problém: Obľúbenú platformu žaluje 25 krajín EÚ, ceny dovoleniek sa môžu výrazne zmeniť

Lukáš Zachar
3 Min Read

YouTube pritvrdzuje: Platiaci používatelia dostanú viac reklám, Google priznáva, že potrebuje peniaze

Lukáš Zachar
3 Min Read

MIMORIADNE varovanie: Slovákov zasiahla masívna vlna útokov, hackeri využívajú dôveryhodnú službu od Google

Lukáš Zachar
3 Min Read

Na Slovensko mieri prelomový smartfón: CMF predstavil telefón, ktorý za 250 eur ponúka viac než konkurencia

Lukáš Zachar
4 Min Read

Môže sa vám páčiť

Aplikácie

MIMORIADNE varovanie: Obávaný vírus Crocodilus útočí na smartfóny Slovákov, oklamané sú už stovky ľudí

3 Min Read
Aplikácie

Nová umelá inteligencia desí aj odborníkov: Model od Anthropic vie klamať, intrigovať a dokonca vydierať ľudí

4 Min Read
Aplikácie

POZOR: YouTube končí na obľúbených smartfónoch, tisíce Slovákov stratia prístup k populárnej aplikácii (ZOZNAM zariadení)

4 Min Read
Novinky

Koniec zdieľania čísla: WhatsApp prichádza s novinkou, ktorá poteší každého používateľa

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?