AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
NovinkyOperátori

POZOR na nový dlh: Operátor začal vymáhať zabudnuté platby, Slováci o tom často ani netušia

Klienti operátora Radosť upozorňujú na výzvy od ZPC Group kvôli neukončeným predplatným—návod, ako ukončiť službu a vyhnúť sa neželaným dlhom a poplatkom.

Lukáš Zachar
8. júla 2025 21:53
Lukáš Zachar
Zdieľať
Zdieľať

Zákazníci mobilného operátora Radosť upozorňujú na výzvy k uhrazeniu dlhov, ktoré im v posledných dňoch zasiela externá spoločnosť ZPC Group. Tá aktuálne vystupuje v mene telekomunikačnej spoločnosti O2 Slovakia, poskytovateľa služby Radosť. Autentickosť e-mailových správ už potvrdil samotný prevádzkovateľ služby, pričom správy sú dôsledkom nevypnutého predplatného programu zákazníkov, ktorí služby operátora už aktívne nevyužívajú.

Z čoho vznikli neočakávané dlhy?

Niektorí klienti ostali prekvapení správami, ktoré ich vyzývajú na zaplatenie konkrétnych, často relatívne malých súm, ako napríklad 5 eur, za nepoužívané, ale stále aktívne telefónne číslo. Podstata problému spočíva v charaktere predplatenej služby Radosť, ktorá vyžaduje jej pravidelné obnovenie. Pokiaľ zákazník nechce služby ďalej využívať, je potrebné prostredníctvom mobilnej aplikácie účet manuálne deaktivovať. Ak používateľ tento krok neurobí, jeho účet zostáva naďalej vedený ako aktívny a pravidelne je účtovaný poplatok za balíček služieb, pričom platobná povinnosť vzniká aj napriek nezáujmu alebo neznalosti zákazníka.

Prezretie oficiálnych stanovísk operátora uvádza, že externá firma ZPC Group je legitímnym sprostredkovateľom služieb vymáhania pohľadávok a bola autorizovaná priamo spoločnosťou O2 Slovakia na riešenie týchto dlhov. Hoci takéto správy niektorí používatelia vnímajú skepticky, sú pravé a relevantné, pričom ich účelom je pripomenutie záväzkov a poskytnutie informácií potrebných na vykonanie platby.

NEWSBYTE
Slovensko zažije PLYNOVÝ ŠOK: Ruský plyn končí, pomôže nám Česká republika?

Slovensko zažije PLYNOVÝ ŠOK: Ruský plyn končí, pomôže nám Česká republika?

Vodiči v ŠOKU: Červená čiara na cestách vás môže stáť 400 €, v zahraničí si dajte pozor!

Vodiči v ŠOKU: Červená čiara na cestách vás môže stáť 400 €, v zahraničí si dajte pozor!

Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?

Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?

Slovensko zažije PLYNOVÝ ŠOK: Ruský plyn končí, pomôže nám Česká republika?
Slovensko zažije PLYNOVÝ ŠOK: Ruský plyn končí, pomôže nám Česká republika?
Vodiči v ŠOKU: Červená čiara na cestách vás môže stáť 400 €, v zahraničí si dajte pozor!
Vodiči v ŠOKU: Červená čiara na cestách vás môže stáť 400 €, v zahraničí si dajte pozor!
Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?
Hybridy „pod paľbou“: Nová analýza odhalila, že znečisťujú vzduch viac, než sa tvrdilo. Je ekologický sen klamstvom?

Ako efektívne predísť vzniku dlhu?

Operátor odporúča všetkým klientom, ktorí už nechcú pokračovať v používaní služby Radosť, dôkladne a správne ukončiť aktívny program. Postup je jednoduchý a dostupný priamo cez mobilnú aplikáciu Radosť: používateľ musí zvoliť v ponuke aplikácie možnosť „Viac Radosti“ a následne kliknúť na políčko označené ako „Už nechcem mať Radosť“. Po potvrdení tohto rozhodnutia bude program automaticky ukončený po uplynutí momentálne zaplateného obdobia.

Ak chce klient zachovať svoje aktuálne telefónne číslo, je nevyhnutné ešte pred vypnutím účtu presunúť číslo k inému operátorovi. V opačnom prípade dôjde k strate čísla po definitívnom ukončení poskytovania služby.

Neignorujte platobné výzvy

Dôsledkom nedôsledného ukončenia služby a ignorovania zaslaných správ o dlžnej čiastke je opakované upozorňovanie na záväzok zo strany spoločnosti ZPC Group. Tá môže zákazníka pravidelne kontaktovať s opätovnými pripomenutiami, čo vedie k nepríjemnostiam a rastúcemu stresu u klientov.

Odborníci na zákazníckych službách preto radia aktívne kontrolovať stav využívaných služieb, pravidelne preverovať aktívne predplatné balíčky a včas podnikať príslušné kroky na ich ukončenie. Týmto opatrením zákazníci bezpečne predídu vzniku neželaných pohľadávok, ktoré môžu viesť k nepríjemným následkom.

Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByLukáš Zachar
Follow:
Lukáš je zakladateľ a šéfredaktor AndroidPortal.sk, ktorý miluje mobilné a desktopové technológie. K Androidu sa dopracoval hneď po tom, ako si kúpil HTC HD2, do ktorého si ihneď nahral vtedy najnovší Android 2.3 Gingerbread. Okrem iného sa rád stará o AndroidPortal.sk po technickej, no hlavne po obsahovej stránke. Kontaktovať ho môžete aj pomocou Google+

Najčítanejšie

Globálny výpadok internetu: Milióny používateľov bez obľúbených stránok a aplikácií (čo sa deje)

Lukáš Zachar
3 Min Read

Vianoce 2025: Orange prekvapil balíčkami a DÁTOVÝMI bonusmi, prichádza aj RECYKLAČNÁ revolúcia

Lukáš Zachar
4 Min Read

Revolúcia v doprave: Viedni hrozia prísne pravidlá, v centre MAXIMÁLNE 30 minút alebo pokuta

Lukáš Zachar
3 Min Read

JOJ končí s anténnym vysielaním: Diváci si priplatia 7,99 € mesačne, inak o svoje obľúbené programy prídu

Lukáš Zachar
3 Min Read

Môže sa vám páčiť

Novinky

EÚ mení pravidlá pre nabíjačky: USB-C bude povinné, nabíjanie už nebude ako predtým

3 Min Read
Aplikácie

Messenger a WhatsApp končia: Desktopové aplikácie už nebudú fungovať, čo robiť?

3 Min Read
Novinky

Revolúcia v nositeľnej technológii: Google Pixel Watch 4 prekonali očakávania, ale majú aj muchy

4 Min Read
Elektromobilita

Autá bez vodičov v uliciach Londýna: Revolučná zmena, ktorá môže doraziť aj na Slovensko

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?