Čínska spoločnosť Shein, známa predovšetkým svojou ponukou rýchlej módy za mimoriadne nízke ceny, sa rozhodla rozšíriť svoju pôsobnosť mimo online sveta. Táto platforma, ktorá si získala obrovskú popularitu aj medzi slovenskými spotrebiteľmi, oznámila svoj plán otvoriť sieť kamenných predajní. Prvé obchody sa objavia vo Francúzsku, krajine módy, pričom pilotný obchod otvorí svoje brány v Paríži.
Shein expanduje vo Francúzsku
Podľa dostupných informácií spoločnosť Shein plánuje otvoriť šesť kamenných predajní vo vybraných francúzskych mestách. Prvý obchod bude lokalizovaný v Paríži, konkrétne v renomovanom obchodnom dome BHV Marais, a svoju prevádzku spustí už v novembri tohto roka. Po Paríži bude nasledovať otvorenie obchodov v mestách ako Dijon, Remeš, Grenoble, Angers a Limoges. Partnerom Sheinu v tomto projekte je realitná kancelária Société des Grands Magasins, ktorá spravuje aj ikonické francúzske obchodné domy Galeries Lafayette.
Expanzia Sheinu do kamenného predaja symbolizuje nový strategický krok pre túto online platformu, ktorá si doteraz zakladala na svojej digitálnej dostupnosti. Rozhodnutie otvoriť obchody vo Francúzsku nie je náhodné – táto krajina je považovaná za srdce svetovej módy. Spoločnosť chce nielen osloviť francúzskych zákazníkov, ale taktiež revitalizovať centra miest, pričom prispeje k oživeniu tradičných obchodných zón.
Nové pracovné príležitosti a rozmanitosť pre zákazníkov
Shein si od spolupráce s realitnou kanceláriou Société des Grands Magasins sľubuje významný prínos pre miestne komunity. Očakáva sa, že tento projekt vytvorí približne 200 pracovných miest, pričom dôraz bude kladený na kombináciu priamych a nepriamych pozícií. Táto stratégia zároveň slúži ako odpoveď na potrebu modernizácie a prispôsobenia tradičných obchodných modelov aktuálnym potrebám trhu.
Shein zdôrazňuje, že jeho úspech spočíva v schopnosti ponúknuť svojim zákazníkom širokú škálu módnych štýlov, ktoré oslovia rozličné vkusy a preferencie. Táto rozmanitosť bude jasne reflektovaná aj v kamenných predajniach, kde budú mať zákazníci možnosť prežiť módny výber priamo na mieste. Expanzia tak posilňuje ambície spoločnosti sprístupniť cenovo dostupnú, no štýlovú módu všetkým.
Shein ako symbol moderného maloobchodu
Otvorenie prvých predajní vo Francúzsku je pre Shein kľúčovým krokom, ktorý môže zmeniť spôsob, akým vníma svoju obchodnú stratégiu. Tento krok umožní značke rozšíriť svoju prítomnosť na globálnom trhu a spojiť online zákazníkov s tradičným maloobchodom v štýlovom prostredí. Francúzsko ako prvá destinácia dáva tomuto plánu silný východiskový bod, najmä vďaka svojej pozícii v módnom priemysle. Cieľom Sheinu je adaptovať sa na rôznorodé potreby trhu a ďalej budovať svoju obľubu medzi spotrebiteľmi.
Od novembra budú mať francúzski zákazníci možnosť navštíviť nielen prvý obchod v Paríži, ale postupne aj ďalšie predajne v krajine. Prostredníctvom tohto kroku chce Shein nielen upevniť svoju pozíciu na trhu rýchlej módy, ale aj vytvoriť nový model integrácie online a offline sveta, ktorý osloví širšie spektrum spotrebiteľov.