AndroidPortal.skAndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Novinky
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Font ResizerAa
AndroidPortal.skAndroidPortal.sk
Hľadať
  • Domov
  • Aplikácie
  • Hry
  • Recenzie
  • Zariadenia
Follow US
MotorolaNovinkySmartphonyVýrobcoviaVýrobcoviaZariadeniaZariadeniaZaujímavostiZaujímavosti

Motorola čelí obrovskej žalobe. Za zlý zákaznícky servis majú zaplatiť 5 miliónov dolárov

Len minulý týždeň sa Motorola ospravedlňovala svojim zákazníkom za zákaznícky servis, ktorý bol na jej pomery citeľne pod úroveň. Zákazníkom v USA totiž nechceli vymeniť/opraviť zariadenia, ktoré boli v záruke, no a viete, ako to v USA chodí. Na jej adresu hneď docestovala žaloba, ktorej suma je rovných 5 miliónov.

Lukáš Zachar
28. apríla 2016 04:15
Lukáš Zachar
Zdieľať
Nové Moto 360
Zdieľať

Len minulý týždeň sa Motorola ospravedlňovala svojim zákazníkom za zákaznícky servis, ktorý bol na jej pomery citeľne pod úroveň. Zákazníkom v USA totiž nechceli vymeniť/opraviť zariadenia, ktoré boli v záruke, no a viete, ako to v USA chodí. Na jej adresu hneď docestovala žaloba, ktorej suma je rovných 5 miliónov.

Hlavným protagonistom je Douglas Lynch, chlapík, ktorý sa s celým svetom podelil o svoj príbeh s opravou jeho Moto 360. Hneď, ako zistil, že jeho hodinky majú prasklinu na zadnom kryte žiadal výmenu. Motorola povedala, že výmena bude trvať približne 4 dni. Po dvoch týždňoch bez hodiniek už bol pán Lynch poriadne nahnevaný a tak sa opäť obrátil na výrobcu.

Na jeho pobavenie mu Motorola povedala, že preňho nemajú hodinky na výmenu. Douglas dokonca navrhol, že doplatí rozdiel a rád sa uspokojí aj s novším modelom. Ani to sa však nedalo. Po ďalších telefonátoch, emailoch a týždňoch pánovi Lynchovi prišla zásielka. Bola od Motoroly. Čo však nečakal bolo, že spoločnosť mu poslala síce Moto 360, no nižší model od toho, ktorý vlastnil. Super.

Pán Lynch situáciu nenechal plávať. Pozbieral podobne nahnevaných ľudí a spoločne proti Motorole podali žalobu na úctyhodných 5 miliónov dolárov. Okrem toho sa v žalobe uvádza, že Moto skrýva dôležité informácie pre zákazníkov a že používa „nekalé, bezohľadné a nemorálne praktiky.“

Motorola sa prirodzene bráni tým, že situáciu preverujú a že si nie sú vedomí podobného zlyhania.

Štítky:motorolasudny sporzakaznicky serviszaloba
Zdieľať tento článok
Facebook Copy Link Print
ByLukáš Zachar
Follow:
Lukáš je zakladateľ a šéfredaktor AndroidPortal.sk, ktorý miluje mobilné a desktopové technológie. K Androidu sa dopracoval hneď po tom, ako si kúpil HTC HD2, do ktorého si ihneď nahral vtedy najnovší Android 2.3 Gingerbread. Okrem iného sa rád stará o AndroidPortal.sk po technickej, no hlavne po obsahovej stránke. Kontaktovať ho môžete aj pomocou Google+

Najčítanejšie

Môže sa vám páčiť

Aplikácie

EÚ vyšetrovaním brzdí plán Mety zrušiť prístup externých AI vo WhatsAppe od 2026

3 Min Read
Aplikácie

Podvodné weby lákajú motoristov na falošné rakúske známky a kradnú údaje z kariet

3 Min Read
Aplikácie

Netflix kupuje Warner Bros. Discovery za 82,7 miliardy a zásadne mení streaming

3 Min Read
Aktuálne

Lekári žiadajú odvolanie Kotlára pre výroky, ktoré podľa nich ohrozujú pacientov

4 Min Read

Spojte sa s nami

Facebook-f Instagram Youtube Rss

Tiež v našom portfóliu

AndroidPortal.sk
AndroidPortal.sk

© 2025 BYTE Media s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?